سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس جویای حکمت است، باید خاندان مرا دوست بدارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :1
کل بازدید :96186
تعداد کل یاداشته ها : 17
103/2/1
3:39 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
علیرضا رحیم زاده[1]
دانلود رایگان کتاب های مدیریت پروژه دانلود فرم و چک لیست مدیریت پروژه project management مدیریت پروژه ارتباط با من: alireza.rahimzade@yahoo.com

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
کتب مدیریت پروژه[9]

نام کتاب: Integrated Project Management

معرفی: این کتاب یک رویکرد پایه ای را برای مدیریت پروژه به همراه رهبری، تیم سازی، ابزارها و متدهای مورد نیاز بصورت یکپارچه درقالب برنامه و فرآیند اجرا معرفی می کند.استفاده از این روش یکپارچه برای مدیریت پروژه به شما کمک می کند تا پروژه تان را با موفقیت به اتمام برسانید. 
دانلود کتاب (حجم: 1.97MB)
 


  
  

موضوع: فرمهای مورد نیاز برای برنامه ریزی پروژه

معرفی: پس از مطالعه متدولوژی های  مختلف در زمینه مدیریت پروژه همواره نیازمند تهیه الگوها و فرمهایی برای اجرایی کردن آنها می باشیم. یکی از قسمت های اصلی در اجرای هر پروژه تهیه برنامه ای مناسب می باشد. در فایل ارائه شده 22 فرم در خصوص برنامه پروژه، برنامه کیفیت،برنامه ریسک، برنامه ارتباطات و ... موجود می باشد که می توانید از آن ها برای برنامه ریزی پروژه تان استفاده نمایید.

دانلود Planning Templates (حجم: 820KB)


86/12/18::: 7:48 ع
نظر()
  
  

نام کتاب: Building Project Management Centers of Excellence

معرفی: ایجاد مرکز تعالی مدیریت پروژه تاثیر زیادی در رشد ادبیات بهبود و رشد فرهنگ مدیریت پروژه در سازمان شما دارد. با خواندن این کتاب قانع خواهید شد که یک جایی مانند خانه برای مدیریت پروژه در بالاترین سطح سازمان شما مورد نیاز می باشد.

دانلود کتاب (حجم: 1.27MB)
 


  
  

نام کتاب: Project Management process Improvement

معرفی: این کتاب از مجموعه کتب Effective Project Management Series می باشد که نویسنده آن Wysocki می باشد (از این مجموعه کتاب دیگری نیز در این وبلاگ موجود می باشد). این کتاب به شما کمک می کند تا گام های مورد نیاز برای بلوغ در فرآیندهای مدیریت پروژه را در سازمان خود بهتر و موثرتر برداشته و به سطح مورد انتطار خود برسید.

دانلود کتاب (حجم: 844KB)


  
  

نام کتاب: Project Management Methodologies

معرفی: همگی بارها واژه متدولوژی مدیریت پروژه را شنیده ایم. همچنین در برخی فرآیندهای PMBOK مانند یکپارچگی، متدولوژی مدیریت پروژه به عنوان ابزار و تکنیک آمده است. اما در آنجا توضیحی درباره متدولوژی مدیریت پروژه نیامده است.
در این کتاب متدولوژی مدیریت پروژه اینگونه تعریف شده است:
یک متدولوژی مجموعه ای از راهنماها یا اصولی می باشد که برای فضای کاری خاصی پیرایش و شده و به کار گرفته می شود. درمحیط یک پروژه این راهنماها ممکن است بصورت لیستی از کارهایی که باید انجام شود باشد. یک متدولوژی می تواند دربرگیرنده رویکردی خاص، الگوها، فرم ها و هرگونه چک لیستی که در مراحل اجرای پروژه استفاده خواهد شد باشد.
جهت آشنایی با متدولوژی های مدیریت پروژه و نحوه استقرار آن در سازمان خود خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
دانلود کتاب (حجم: 4MB)


  
  

نام کتاب: Getting Started In Project Management

معرفی: این کتاب گام های مورد نیاز جهت اجرای پروژه را به شما آموزش می دهد اغلب پروژه ها ساختاری بصورت آغاز، مراحل میانی و اجرا و در نهایت اختتام دارند که به چرخه حیات پروژه تعبیر شده است. فصول این کتاب نیز مانند چرخه حیات پروژه شکل گرفته است.

دانلود کتاب (حجم: 1.35MB)

86/11/29::: 4:58 ع
نظر()
  
  

نام کتاب: The Six Sigma Way

معرفی: شش سیگما چیست؟شش سیگما روشی هوشمندانه و عاقلانه جهت مدیریت فعالیت های تجاری یک سازمان ویا یک بخش می باشد. شش سیگما ابتدا به مشتری توجه کرده و از حقایق و اطلاعات جهت حصول نتایج بهره می برد. مزایای شش سیگما:کاهش هزینه، افزایش بهره وری، رشد سهم بازار، کاهش ضایعات و خطاها و ...
در این کتاب تجربیات شرکت هایی مانند جنرال الکتریک، موتورولا و ... در این زمینه اجرای پروژه های شش سیگما آمده است.
دانلود کتاب (حجم: 739KB)


  
  
  معرفی: امروزه در جهانی زندگی می کنیم که سرعت تغییرات بسیار زیاد است بنابراین سازمانها برای حیات و نیازمند این می باشند که خود را بصورت پیوسته ای با محیط تطبیق داده و محصولات خود را مطابق نیاز روز ارائه نماید. در این کتاب به سوالات زیر پاسخ می دهد:
پروژه چیست؟ و چرا سازمان های زیادی اهمیت آنرا دریافته اند؟ چرا مدیریت پروژه امروزه به این اندازه در جهان شهرت و طرفدار پیدا کرده است؟
دانلود کتاب (حجم:1.5MB)


86/11/26::: 9:0 ع
نظر()
  
  
نام کتاب: Practical Project Management
معرفی: این کتاب در سال 2002 در انتشارات John Wiley & Sons منتشر شده است و تقریبا تمامی مباحث مربوط به مدیریت پروژه را دربر می گیرد.
دانلود کتاب (حجم: 2.64MB)


86/11/26::: 6:45 ع
نظر()